Rozwiązania

Rozwiązania dla Twojego biznesu

Nasze sutorskie systemy IT pozwalają nam na kompleksowe wsparcie świadczonych przez nas usług w procesie ich planowania, realizacji i późniejszej analizy danych sprzedażowych, dzięki czemu nie tylko potrafimy w bezbłędny sposób zaplanować najbardziej złożone realizacje, ale także generować niezbędne raporty dla naszych kontrahentów. Stały rozwój tworzonych przez nas rozwiązań pozwala nam na wyprzedzanie zapotrzebowań rynkowych i organizacyjnych, jak również nieustanne podnoszenie jakości i kompleksowości świadczonych przez nas usług. Dzięki temu oferujemy naszym Klientom biznesowym gwarancję rzetelności i terminowości dostaw przekładającą się na zadowolenie ich Klientów.

Strefy dostaw

Nasz system automatycznie oznacza określa strefę dostawy oraz planuje drogę dojazdu do Klienta wyznaczając parametry niezbędne do wyceny danej usługi: strefę dostawy oraz ewentualną ilość kilometrów poza nią.

Planowanie dostaw

Do terminowej realizacji zleceń wykorzystujemy moduł planowania harmonogramów dla kierowców. Nasz system automatycznie wyznacza optymalną trasę łącząc wybrane zlecenia ustalając kolejność dostaw do Klientów.

Raporty marketingowe

Nasz system umożliwia generowanie raportów marketingowych, które dostarczają kompleksowych informacji z zakresu preferencji Klientów, a także skali sprzedaży i dostaw w danym okresie porównawczym.

Rozwiązania dla Twoich Klientów

Twoim Klientom oferujemy specjany system śledzenia zleceń wraz z sytemem powiadomień, dzięki czemu wiedzą dokładnie na jakim etapie znajduje się realizowane przez nas zlecenie, uzyskują komplet niezbędnych informacji, znają czas realizacji usługi, a nawet uzyskują informacje o pracownikach odpowiedzialnych za pomyślny przebieg realizacji. Dostępne zarówno w wersji desktopowej i mobilnej umożliwiają Twoim Klientom dostęp do niezbędnej wiedzy z dowolnego urządzenia i stałą informację niezależnie od czasu i miejsca w jakim się znajdują.

Panel Klienta

Rozbudowany Panel Klienta umożliwia śledzenie zleceń na każdym etapie. Twoi Klienci mają także możliwość zamawiania za jego pośrednictwem usług dodatkowych, płatności online, zmiany daty i adresu realizacji, a nawet obserwowania aktualnego położenia samochodu na interaktywnej mapie.

Powiadomienia Mail

Za pośrednictwem systemu notyfikacji mailowych informujemy Twoich Klientów o aktualnym statusie zamówienia, a także dajemy komplet odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania. Dzięki temu Twoi Klienci uzyskują informacje jeszcze przed zadaniem pytania zaś Ty dajesz im poczucie dbania o ich zadowolenie.

Powiadomienia SMS

Poza systemem notyfikacji mailowych udostępniamy także notyfikacje za pośrednictwem kanału sms. Maksymalizujemy w ten sposób zasięg naszego przekazu i poinformowania Klienta docierając do niego w prostej i przystępnej formie, która nie wymaga od niego połączenia internetowego.

4 kanały rejestracji zleceń

Dajemy Tobie i Twoim Klientom pełną różnorodność w sposobie rejestracji zleceń uruchamiając dedykowane 4 kanały dostępowe. Niezależnie od preferencji uzyskujesz większe możliwości maksymalizując tym samym szybkość planowania i efektywność późniejszej realizacji obsługiwanych przez nas zleceń transportowo-usługowych.

Webservice B2B

Naszym Partnerom oferujemy możliwość integracji z naszym systemem. Zlecenia w systemie DTS zakładane są automatycznie przez webservice wywołany przez Zleceniodawcę zaś cała wymiana danych odbywa się on-line. Dajemy Ci również możliwość importowania zleceń z wykorzystaniem systemów wymiany plików csv lub xls przy pomocy naszego koordynatora.

Call Center

Pracownicy naszego działu Call Center prócz udzielaniu niezbędnych informacji zajmują się także sprawną rejestracją zleceń w naszym systemie zgodnie z preferencjami i oczekiwaniami Twoich Klientów. Wsypecjalizowany zespół rejestracyjny zadba o każdy aspekt rejestracji i przeprowadzi cały proces w sposób wolny od jakichkolwiek błędów.

POK

Rejestracja zleceń transportowo-usługowych odbywa się także w Punkcie Obsługi Klienta dostępnym w salonie Partnerskim. Nasi profesjonaliści zajmą się kompleksową obsługą rejestracyjną, wyceną danego zlecenia, sporządzeniem niezbędnej dokumentacji, a także udzieleniem szczegółowych informacji co do terminu i sposobu realizacji.

Strefa Klienta

Stale rozwijana przez nas Strefa Klienta w zależności od Twoich preferencji daje Twoim Klientom możliwość bezpośredniej rejestracji zleceń, zakupu usług dodatkowych, płatności online, a także możliwość stałej kontroli przebiegu wykonywanego zlecenia z bieżącym dostępem do wyczerpujących informacji uwzględniających każdy aspekt realizacji.

Kontakt