Twoja dostawa krok po kroku

Sprawdź jak realizujemy Twoją dostawę krok po kroku

1

Zarejestrowanie zlecenia

To Twój pierwszy krok na drodze do satysfakcji, którą budujemy właśnie od tego momentu. Witaj w świecie Home Delivery, gdzie transport nie kończy się na dostawie.

Już w momencie zarejestrowania zlecenia nasz zespół opracowuje cały proces jego realizacji, począwszy od momentu odbioru towaru od nadawcy, aż po dostarczenie go pod wskazany przez Ciebie adres. Informujemy Cię o planowanym terminie dystrybucji, który możesz jeszcze zmienić kontaktując się z naszym zespołem. Na każdym etapie informujemy Cię o aktualnym statusie zarówno drogą mailową i smsową, dzięki czemu masz pewność, że zawsze wiesz co dzieje się z zamówionym przez Ciebie towarem. Jeśli z jakichś powodów chciałbyś zmienić termin realizacji zlecenia wystarczy, że skontaktujesz się z naszą linią Call Center pod numerem telefonu (22) 307 07 54 lub napiszesz na adres callcenter@dts.pl.

Bądź na bieżąco dzięki naszemu systemowi śledzenia przesyłek. Aktualny status, szczegóły zlecenia, interaktywna mapa i wiele innych funkcji zebranych w jednym miejscu.

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy system śledzenia przesyłek wraz z Panelem Klienta, w którym masz pełen wgląd w szczegóły realizacji Twojej dostawy. To właśnie w tym miejscu dowiesz się kto będzie realizował Twoją dostawę, uzyskasz dostęp do połączenia się z kierowcą, poznasz szacowany czas dostawy, a nawet będziesz mógł śledzić trasę samochodu zespołu realizacyjnego na mapie. Dodatkowo zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami pozwoli Ci poznać każdy aspekt realizowanego zlecenia dzięki czemu uzyskasz odpowiedzi jeszcze przed zadaniem pytania.

2

Odbiór przesyłki od nadawcy

Nasz zespół odbiera Twoją przesyłkę od nadawcy, by zaplanować realizację zgodnie z Twoimi oczekiwaniami zaś Ty masz pewność, że Twoja przesyłka jest w dobrych rękach.

Odbiór przesyłki to moment, w którym nasz zespół jest już w posiadaniu zamówionego przez Ciebie towaru dzięki czemu możemy rozpocząć proces planowania dostawy i powiadomić Cię o terminie i przedziale godzinowym jej realizacji. Przedział godzinowy dostawy może zostać zawężony do jednego z następujących przedziałów: 08:00-12:00; 12:00-16:00; 16:00-20:00 za dodatkową opłatą 35 zł pobieraną przy dostawie. Jeśli chciałbys zawęzić przedział godzinowy realizowanej usługi wystarczy, że skontaktujesz się z naszą linią Call Center pod numerem telefonu (22) 307 07 54 lub napisz na adres callcenter@dts.pl. Odbierany przez nas towar przechowywany jest do czasu realizacji w kontrolowanych warunkach w temperaturze powyżej 12 stopni Celsjusza w magazynach przystosowanych do przechowywania paczek meblowych oraz paczek RTV/AGD.

3

Zaplanowanie doręczenia

Po zaplanowaniu doręczenia informujemy Cię o terminie i czasie realizacji zamówionej przez Ciebie usługi, dzięki czemu możesz planować swój dzień swobodnie.

Na tym etapie informujemy Cię o szczegółach realizacji Twojego zlecenia o czym powiadamiamy Cię także drogą smsową. W przypadku gdy z jakichkolwiek powodów chciałbyś zmienić termin doręczenia, proces planowania realizacji zostaje anulowany, nadawany jest mu status „niepowodzenie”, a następnie nasz zespół planuje ponownie dostawę w terminie, który jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami.

4

Transport

Twój towar wieziemy z największą starannością. Sprawdź, gdzie aktualnie jesteśmy korzystając z interaktywnej mapy w systemie śledzenia przesyłki.

Dostawa zamówionego przez Ciebie towaru realizowana jest zgodnie z wcześniej ustalonym terminem, o którym powiadamiamy Cię po zaplanowaniu doręczenia. W panelu śledzenia przesyłki uzyskasz szczegółowe informacje na temat zespołu realizującego dostawę wraz z telefonem kontaktowym, poznasz przewidywaną godzinę realizacji, a nawet będziesz mógł śledzić aktualne położenie samochodu na interaktywnej mapie GPS.

5

Doręczenie przesyłki

Dwuosobowy zespół pracowników dostarcza Twoją przesyłkę pod wskazany niezależnie od piętra na którym mieszkasz. Na czas. Na miejsce.

Przesyłka może zostać odebrana zarówno przez zamawiającego jak i osobę wyznaczoną do odbioru pod adresem dostawy. Po doręczeniu przesyłki nasz zespół zajmie się wniesieniem zamówionego towaru pod wskazany adres, a następnie okaże Ci zamówiony towar w celu zweryfikowania braku uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad nasi pracownicy zajmą się spisaniem ewentualnego protokołu niezgodności, a także wykonają niezbędną dokumentację fotograficzną.

5 rzeczy, które nas wyróżnia

Nasza dostawa nie kończy się na transporcie. Rozpakujemy, zmontujemy, zainstalujemy, ustawimy i sprzątniemy. Usiądź spokojnie, my zajmiemy się resztą.

W DTS wiemy jak zadbać o satysfakcję Klientów, dlatego nasza usługa nie kończy się na transporcie. Prócz dowozu towaru pod wskazany przez Ciebie adres nie tylko wniesiemy, ale i rozpakujemy, dokonamy montażu i instalacji, ustawimy w wyznaczonym miejscu, usuniemy wszelkie zbędne opakowania, a nawet zutylizujemy niepotrzebny sprzęt! Zrobimy to wszystko za Ciebie, dla Ciebie.

Ankieta satysfakcji

Twoja satysfakcja jest dla nas rzeczą najważniejszą, dlatego po zakończonym zleceniu poprosimy Cię o ocenę jakości świadczonych przez nas usług.

Po zakończonej pracy poprosimy Cię o wypełnienie Ankiety Satysfakcji. Jest to dla nas niezwykle istotny proces, który pozwoli nam dowiedzieć się jak oceniasz jakość świadczonych przez nas usług, a także udoskonalić je poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Twoja dostawa
krok po kroku

Nasi pracownicy nie tylko dowiozą towar pod wskazany adres, ale także wniosą niezależnie od piętra, rozpakują i ustawią w wyznaczonym miejscu.

Więcej...

Twoja instalacja / montaż
krok po kroku

Nasi fachowcy zainstalują i zmontują zamówiony przez Ciebie towar, niezależnie od jego złożoności i przeznaczenia, w trosce o Twoje zadowolenie.

Więcej...

Odbiór Twojego towaru
krok po kroku

Chcesz pozbyć się zużytego sprzętu RTV/AGD? Odbierzemy go od Ciebie, następnie wywieziemy i zutylizujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Więcej...

Kontakt