Usługi

Każdego dnia dbamy o zadowolenie tysięcy Klientów dostarczając im usługi jakich potrzebują. Nasze dostawy nie kończą się na transporcie, dlatego rozszerzamy je o pakiet usług dzięki którym Twoi Klienci nie muszą martwić się o nic. Dostarczymy, wniesiemy, rozpakujemy, zmontujemy, zainstalujemy, wyrzucimy zbędne opakowania i zutylizujemy stary sprzęt. Dowiedz się więcej i wejdź do świata transportu z DTS.

Dwuosobowy zespół

Do każdego zlecenia przydzielamy dwuosobowy zespół realizacyjny składający się z wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. Dzięki temu dajemy gwarancję prawidłowości wykonania usługi niezależnie od jej natury i gabarytu transportowanego towaru.

Dowóz towaru do Klienta

Rozbudowana flota meblowozów wyposażonych w pasy mocujące, podłogi antypoślizgowe i szereg akcesoriów zabezpieczających transport daje nam pewność, że transportowany towar dotrze do Twoich Klientów w sposób sprawny i bezpieczny.

Wniesienie towaru

Niezależnie od piętra docelowej lokalizacji dwuosobowy zespół pracowników wniesie zamówiony towar z należytą dbałością zarówno o bezpieczeństwo transportowanego mienia jak również otoczenia domu Klienta.

Rozpakowanie sprzętu

Każdy towar rozpakowywany jest w obecności Klienta w celu stwierdzenia jego zgodności z zamówieniem, jak również w celu zlokalizowania ewentualnych wad fabrycznych będących podstawą do spisania przez naszych pracowników protokołu reklamacyjnego.

Drobny montaż

Nie zostawiamy Klientów w potrzebie. Zmontowanie drobnych elementów, uchwytów, zagłówków, poręczy i innych akcesoriów zdemontowanych przez producentów w celach transportowych pozwala Klientom na cieszenie się zamówionym towarem zaraz po dostawie.

Instalacja RTV

Dostarczony sprzęt RTV po rozpakowaniu sprawdzany jest pod kątem funkcjonalności, przeprowadzana jest jego instalacja, jak również dokonywana jest jego wstępna konfiguracja pozwalająca Klientowi na zaoszczędzenie czasu i zapoznaniem się z funkcjami danego urządzenia.

Instalacja AGD

Nasi specjaliści dokonają instalacji urządzenia AGD do instalacji gazowej, elektrycznej i kanalizacyjnej, usuną wszelkie zabezpieczenia transportowe, a także skonfigurują dane urządzenie przed pierwszym użyciem.

Ustawienie w wyznaczonym miejscu

Niezależnie od gabarytu transportowanego mienia nasi pracownicy ustawią dostarczony towar zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu dbając o bezpieczeństwo ścian i podłóg w domu Klienta.

Wyrzucenie zbędnych opakowań

Po zrealizowaniu dostawy towaru nasi pracownicy usuną wszelkie zbędne opakowania i odpady powstałe w procesie rozpakowania i instalacji, a następnie wyrzucą je do wskazanego przez Klienta odpowiedniego pojemnika komunalnego.

Utylizacja zużytego sprzętu

Nasi pracownicy na życzenie Klienta zabiorą niepotrzebne lub zużyte przedmioty i akcesoria, a następnie zutylizują je w specjalnie przeznaczonym do tego punkcie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

Cash on Delivery

Usługa Cash on Delivery to wygodny system płatności przy odbiorze, który pozwala Klientom na uiszczenie płatności w momencie dostawy towaru potwierdzany przez naszych pracowników stosownymi dokumentami dokonania zakupu.

System powiadomień mail i SMS

Na każdym etapie realizowanej usługi informujemy Twoich klientów o aktualnym statusie zamówienia, planowanej dacie realizacji, a także przedziale godzinowym, dzięki czemu Twoi Klienci mogą planować swój dzień swobodnie.

Panel Klienta

Specjalny panel pozwala nie tylko śledzić aktualny status zlecenia, ale także informuje o planowanej godzinie dostawy, pokazuje aktualną pozycję GPS i dostarcza niezbędnych informacji takich jak zdjęcia i dane osób realizujących zlecenie.

Nowoczesne rozwiązania IT

Dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technologicznym w postaci autorskich systemów IT potrafimy nie tylko efektywnie wyznaczyć optymalne trasy do realizacji kilku zleceń ale również mieć stałą kontrolę nad terminowością realizacji zleceń.

4 kanałowy system rejestracji zleceń

Niezależnie od preferencji Klienta oferujemy różnorodność w sposobie rejestracji zleceń dzięki wielokanałowemu systemowi rejestracji za pośrednictwem Webserwisu B2B, Call Center, Punktu Obsługi Klienta, a także Panelu Klienta.

4 poziomowa kontrola jakości

Zadowolenie Twoich Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego jakość świadczonych przez nas usług badamy za pośrednictwem 4 kanałów: Formularza Dostawy, kanału SMS, ankiety telefonicznej i opinii w Panelu Klienta.

Dokumenty i regulaminy

Kontakt