Jakość

Zadowolenie Twoich Klientów to rzecz, do której przywiązujemy niezwykłą wagę, dlatego stale monitorujemy stopień satysfakcji i jakość świadczonych przez nas usług. Używając nowoczesnych rozwiązań możemy kontrolować ją na kilku etapach za pośrednictwem 4 kanałów, dzięki czemu jesteśmy w stanie wyeliminować wszystkie błędy zanim się pojawią dając Twoim Klientom gwarancję bezpieczeństwa i satysfakcji.

Ankieta w Formularzu Dostawy

Zaraz po zakończonym zleceniu poprosimy Klientów o wypełnienie ankiety satysfakcji dostępnej w Formularzu Dostawy. Dzięki temu wiemy jak oceniają oni jakość świadczonych przez nas usług i jaki jest stopień ich zadowolenia.

Ankieta SMS

Zaproszenie do ankiety sms to drugi krok, który pozwala nam poznać szczegóły realizacji z punktu widzenia Klienta. W przypadku niezadowolenia Klienta, kontaktujemy się z nim drogą telefoniczną w celu ustalenia szczegółów.

Ankieta telefoniczna

Codziennie dzwonimy do losowo wybranych Klientów badając ocenę naszych usług. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, pracownik naszej firmy z najwyższą dbałością i troską bada naturę problemu w celu jego wyeliminowania.

Opinia w Panelu Klienta

W każdej chwili po zakończeniu zlecenia Klient może podzielić się z nami opinią za pośrednictwem Panelu Klienta. Wszystkie zebrane przez nas informacje są wprowadzane do systemu, a następnie starannie analizowane.

Kontakt